Descoberts nous monstres al primer Silent Hill

Divuit anys després de l’eixia d’un dels millors survival horror de la història, s’acaben de descobrir noves coses respecte a este títol.

Un usuari del fòrum silenthillcommunity.com ha descobert, furgant a dins del codi intern de la ISO del mític títol de Konami a la primera PlayStation, una sèrie d’enemics que al final no van ser utilitzats en la versió final del joc.

Com haveu pogut vore al vídeo anterior, l’usuari va poder fer aquest descobriment de mentre extreia arxius del joc amb una aplicació creada per ell mateix per extraure’n les dades. Així, es va topar amb l’existència de diverses carpetes i arxius, les quals contenien un material que mai s’havia vist al joc jugant de forma normal.

Sembla que fins a sis monstres van quedar fora del joc original. A més, dos textures primaries de monstres que si que ixen a la versió final d’aquest, i que ja van eixir als primers trailers abans de que isquera el joc.

A l’igual que va passar amb la famosa demo japonesa de Biohazard 2 (Resident Evil 2), ens trobem amb un altre cas en el qual els programadors van deixar material a dins dels CD-ROM, i que no usarien en la versió definitiva del títol. No només a la demo japonesa de Resident Evil 2, sinó també a totes les versions finals del títol, les quals contenien objectes que podien ser desbloquejats amb els famosos cartutxos de trucs i claus de la primera PlayStation d’aquella època.

Ara, amb Silent Hill, ja és el segon survival horror del qual s’ha pogut descobrir coses noves a partir de les seues entranyes originals. Una troballa que, als que hem passat hores amb aquest joc i el vam viure a la seua estrena, captivarà als més fans de la saga.

El vídeo ja s’explica per si mateix, mostrant-nos-en que, molt possiblement, Silent Hill podria haver sigut encara més terrorífic.

Sí! Encara més!!!

Comparteix això

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*