[Notícia] Naix ‘Daymare: 1998’ arran del projecte ‘Resident Evil 2 Reborn’

Amb la col·laboració d'un dels involucrats en Resident Evil, i tant que dona gust fer el teu projecte alternatiu ;).

Els amants dels survival horror estem d’enhorabona. Baix el nom ara d’Invader Studios, la gent que hi havia rere el cancel·lat projecte no oficial del remake de ‘Resident Evil 2’, ‘Resident Evil 2 Reborn‘, va donar a conèixer a finals d’este estiu 2016 un projecte que aprofitarà i continuarà el treball que portaven fet.

Naix així ‘Daymare: 1998’, un videojoc de terror que, segons els seus creadors, intentarà que tinga tot el sabor del survival horror clàssic que tanta escola va crear a les consoles de finals dels 90 i de principis del 2000.

Els seus creadors manifesten a la seua web que intentaran ficar aquests elements clàssics d’este subgènere d’aventures tals com una aventura lineal, sense pantalles ni capítols; punts per guardar la partida dispersats en llocs clau i de forma limitada, a l’estil de ‘Resident Evil’ amb les màquines d’escriure, o ‘Silent Hill’ amb els blocs de notes o símbols; poca munició, diversos personatges, i una bona quantitat de referències a pel·lícules dels 80. Tot baix una línia argumental situada a finals dels anys 90, com se pot intuir pel títol del joc. Bona prova d’això, són les declaracions personals dels propis programadors, i tota la campanya a les xarxes apel·lant al “#FearThe90s”.

Per si això no fos poc, gràcies a la fructuosa reunió amb Capcom, l’estudi japonès li’ls oferiren la mà del mateix dissenyador Satoshi Nakai, qui fou creadors dels monstres de ‘Resident Evil 0 i ‘Resident Evil CODE: Veronica’.

Un dels dissenys de Satoshi Nakai per a ‘Daymare: 1998’.

El motiu que va portar als xics d’Invader Studios a no continuar amb ‘Resident Evil 2 Reborn’, té a veure amb la mateixa Capcom. Aquesta ja estava interessada en posar-se a fer una versió oficial renovada d’aquell mític clàssic, i va demanar als creadors d’Invader Studios a que cancel·laren el seu projecte. La gran companyia de videojocs japonesa els va convidar a les seues oficines per a parlar sobre el tema i comunicar-els-hi allò mateix, a canvi d’ajudar-los a donar una eixida al destacat treball que hi tenien ja fet. Tota una bona acció per part de Capcom de cara a la comunitat de desenvolupadors independents que es podria qualificar de poc usual i històrica.

El protagonista sembla que serà una espècie d’agent especial que recorda molt a Hunk, de ‘Resident Evil 2’.

 

Des de Xe Quin Pasme!, ens enorgulleix dir que ens van seguir a les xarxes socials i els agradà el seguiment que els hi estàvem fent per allà. El joc de moment només té visos d’eixir per a sistemes Windows. Tot i així, els hi vam animar personalment de que no s’obliden dels jugadors de GNU/Linux i Mac, i de que en facen versions per a aquests sistemes operatius. Motius no en falten, doncs Unreal 4 té suport per a aquests dos S.O. alternatius.

Sense cap mena de dubte, aquella Racoon City en estat avançat que tan impactant es veia amb el motor Unreal4 a ‘Resident Evil 2 Reborn’ no ha acabat en l’oblit, al mateix temps que ha nascut una companyia que s’estima de bona manera el subgènere de la supervivència i terror i que, pel que sembla, ens podrà oferir un tipus de títol que hi té força nínxol de jugadors.

 

🗞 Fonts:
➡️ http://www.meristation.com/noticias/capcom-detiene-el-proyecto-fan-resident-evil-2-reborn/2079780
➡️ http://www.invaderstudiosofficial.com/

Comparteix això

Be the first to comment

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*